Monday, April 20

Maitsetaimed külvatud

Nii, nüüd võin ka uhkusega teatada, et esimene külv on tehtud. Vaadates vanaema kasvuhoonefotot Valgamaalases, olen lootusetult hiljaks jäänud, kuid ammune soov sai lõpuks täide viidud. Täna panin maha kolme sorti maitsetaimi: koriander, sidrunimeliss ja salatkress. Näis, kes neist esimesena tärkab. Plaanin maha panna veel tilli, spinatit ja basiilikut....oi ja rosmariini tahaks ka väga, kui seemneid leiaks. Topse mul jätkub, tuleb vaid seemned muretseda.

Üleeile panin mulda juurde ka nendele kahele lilletaimele, mille Killu mulle tõi esimesel külastusel Juurdeveosse. Nüüd on neil pehmem ja mõnusam pesa.


21.04.2009: külvasin õhtul maha veel peterselli, basiiliku ja aedtilli seemned. Ootused-lootused on suured!

2 comments:

Unknown said...

Tubli! Ma püüan nüüd omad ära süüa ja mõtlen, kas panna uus ports hakkama või mitte.

Nelli said...

Kas kui sa näiteks tilli või salati ära sööd, siis uusi võrseid ei kasva?

Mul tuli salatkress üles vähem kui 24h pärast ja on nüüdseks juba 2cm kõrge, teise koha sai basiilik ja kolmanda sidrunmeliss (ühe taime esindusega). Rohkem pole üles veel tulnud. Pesin täna aknad ka ära, nüüd on neil veel valgem kasvada.